7-8 lipca na całym świecie, w dziewięciu największych miastach odbyły się Międzynarodowe Kongresy Pewności Siebie organizowane przez markę Always. Jeden z nich miał miejsce w Warszawie, a ja miałam to szczęście, że mogłam w nim uczestniczyć.
#JakDziewczyna to kampania, która trwa od 2014 roku i ma na celu pokazać dziewczynom, że określenie „robić coś jak dziewczyna” powinno być powodem do dumy, a nie mieć negatywny kontekst, który często niestety wpływa na pewność siebie dziewcząt (głównie w wieku dojrzewania, ale nie tylko)! Podczas kongresu został zaprezentowany najnowszy film kampanii, który możecie zobaczyć poniżej.
Chciałam, abyście poznali kampanię, ponieważ uważam, że jest to naprawdę ważny temat. Wiele razy dziewczyny są dyskryminowane przez różne stereotypy: „bo dziewczynie nie wypada”, „bo dziewczyna nie robi takich rzeczy”, „bo to jest zarezerwowane tylko dla chłopaków”. Często właśnie słysząc takie słowa dziewczyny tracą pewność siebie i rezygnują ze swoich marzeń… To wielki błąd!!! Nie bójmy sie obalać stereotypów! Bądźmy zawsze pewne siebie. My dziewczyny mamy w sobie siłę, a bycie jedną z nas to powód do dumy.
Pozwolę sobię przytoczyć to co napisałam zaraz po spotkaniu: „Jestem dobrym kierowcą, gram dobrze w FIFE, uprawiam sport, uwielbiam kibicować, chodzę na mecze, nie boję się ciężkich warunków – spania na ziemi, kilku dni bez wody i prądu (przykład z #AfricanRoadTrip), nie boję się podejmować wyzwań, jestem odważna i spełniam swoje marzenia! Jestem pewna siebie i Ty też bądź! Bo bycie dziewczyną to coś wyjątkowego!”.
Podczas kongresu zostały przedstawione wyniki badań przeprowadzonych przez Always wśród polskich dziewcząt, które pokazały, że to głównie presja odpowiada za spadek pewności siebie dziewczyn w okresie dojrzewania. Poznaliśmy także historię Mariki, która pokazała, że życie muzyka może być sposobem na życie dla dziewczyny, a także Asię Jurek, która pomimo swojego młodego wieku (ma 18 lat) jest naukowcem i ma na swoim koncie wiele sukcesów naukowych.
To było niezwykle inspirujące spotkanie, a sama kampania naprawdę dodaje skrzydeł. Pamiętajcie, że robić coś jak dziewczyna, to znaczy robić to dobrze – ba! Perfekcyjnie J Bo MY DZIEWCZYNY jesteśmy NIE DO ZATRZYMANIA! Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o samej kampanii – a myślę, że warto – to zapraszam Was tutaj.
*post powstał we współpracy z marką Always
Do następnego!
Skąd t-shirt?::)
Tak, tak ja też jestem ciekawa. Simple? Ale gdzie ? :)
t-shirt dostępny tutaj: http://kyoustuff.pl/ :)
a jaki masz na sobie rozmiar ? :)
Z kim jesteś na ostatnim zdjęciu? :)
Smokesignal :)
Karola z bloga http://www.smokesignal.pl :)
Ciekawy artykuł. Fajny blog.
Pozdrawiam, Seba
http://fashionseba.blogspot.com
i zawsze damy radę!
Świetna kampania, super przekaz! To prawda, powinnyśmy być dumne, że jesteśmy kobietami – mamy w sobie wielkąąą moc :))))
http://www.odkrywajacameryke.pl
Fajny blog! Dodaje do ulubionych
Świetna akcja.
Super akcja. Chciałabym cofnąć się w czasie i mieć naście lat i obejrzeć ten filmik. Dziewczyny są nie do zatrzymania!!! http://www.fitnessizycie.blogspot.com
Ta kampania jest naprawdę świetna. Ja od zawsze kochałam piłkę nożną, ale ubieram się dziewczęco, jestem drobna, więc jak o tym mówiłam spotykałam się często z niefajnymi komentarzami. W tym wieku dziewczynki często rezygnują ze swoich pasji przez przykre komentarze kolegów i koleżanek. To bardzo źle wpływa na ich przyszłość bo oddanie się pasji to coś co kształtuje nas jako ludzi. Mam nadzieję, że akcja będzie się rozwijać i spełni swój cel.
ciekawy wpis – gratulujemy ;)
Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą
http://www.steezy.pl – strona naszego sklepu KLIK
https://www.facebook.com/steezyfashionshop – strona naszego fanpage KLIK
Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników
KOD RABATOWY: 10off
WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)
Uwielbiam ten plakat z dziewczynką murzynką (2 zdjęcie). Dziewczynka jest boska!
Hej, Paula mam pytanie z zupełnie innej beczki, pamiętasz może jaką czcionką wykonany jest Twój tatuaż ? Jest bardzo ładna, dlatego szukam właśnie coś w podobnym stylu i nie ukrywam, że bardzo byś mi pomogła :)
Zależy który :) There is always hope to czcionka Parisienne natomiast C’est la vie to czcionka Notera :)
Świetna kampania, ja w swoim życiu wiele razy usłyszałam „nie wypada” „jesteś dziewczynką…” były chwile zawachania ale nie uegłam;)
pozdrawiam
Podejrzewam, że mój komentarz nie zostanie zatwierdzony, ale cóż… zaryzykuję ;) Sądzę, że 'problem’, którego podjęła się marka to tak naprawdę banał i… robienie problemu z niczego. Serio któraś z Was straciła pewność siebie, bo ktoś powiedział jej, że dziewczynce nie wypada? :D Uważam, że tak znana marka mogłaby zrobić więcej dobrego angażując się i wspierając ważne przedsięwzięcia i zabierając głos w naprawdę poważnych kwestiach np. poprzez dofinansowywanie i patronat programów dytyczących problemów nastoletnich dziewcząt w wieku dorastania w uboższych krajach (zapobieganie niechcianym ciążom, choroby weneryczne, anoreksja, bulimia, propagowanie antykoncepcji, itd.). Co miało na celu to spotkanie? Bo dla mnie wygląda to tak: kilka pań i blogerek zebrało się w kółeczku i plotkują o wynikach jakiś tam ankiet. Gdzie realna pomoc, skoro to niby taki poważny problem? Naprawdę któraś z Was wierzy, że takie kongresy dla wybranych robią cokolwiek dobrego? Kampania podobno trwa od 2014 roku. Ktoś o niej wcześniej słyszał? Lubię tu zaglądać, ale sorry, musiałam to napisać.
„kilka dni bez wody”? pewnie ledwo z życiem uszłaś :D ;)
chodziło mi bardziej o bieżącą wodę do umycia się :) a nie o brak wody do picia – o dziwo nawet w Afyce tej wody jest sporo.